Wednesday, March 30, 2011

Salata exotica cu creveti, surimi si apio










       Ingrediente:
  • 250 g creveti decorticati, prefierti, in ulei etc.
  • 200 g surimi sticks (seafood sticks)
  • 3 tulpini apio (telina)  fara frunze
  • 120 g porumb fiert (jumatate de conserva)
  • 3 morcovi
  • 1 ceapa rosie 
           Maioneza:
    • un galbenus crud
    • un galbenus fiert 
    • ulei de masline 
    • 1 lamaie
    • 1 lingurita mustar
    • un praf de sare
    •  
            Mod de preparare:

            Pentru aceasta salata exotica am folosit creveti in ulei, insa foarte bine scursi. Dishious de-a dreptul! :) Apoi m-am ocupat de betigasele de surimi care sunt impachetate individual. Le-am desfacut ambalajul si le-am taiat bucatele.









               Am spalat tulpinile de apio si le-am taiat rondele. Au o aroma extraordinara si, evident, nu m-am putut abtine sa nu rontai macar una :P. Porumbul l-am scurs bine de zeama, ceapa am taiat-o fasii subtirele, iar cei trei morcovi i-am dat pe razatoarea mare.





               Toate aceste ingrediente le punem intr-un bol si le amestecam usor, iar daca aveti mai mult timp la dispozitie, va recomand sa le lasati in jur de o ora pentru a se intrepatrunde aromele.


                  Ca dressing pentru aceasta delicioasa salata am folosit maioneza. Eu am preferat s-o fac singura pentru ca este si sanatoasa si mult mai buna la gust.


                 Iata cum am procedat: am pus galbenusul crud intr-un bol inalt si l-am amestecat putin cu mixerul. Am adaugat apoi galbenusul fiert pisat si pe masura le-am amestecat (continuu intr-o singura directie),  am turnat uleiul (250 ml)  putin cate putin. Dupa ce s-a incorporat uleiul am adaugat o lingurita de mustar, zeama de lamaie si un praf de sare si am mai amestecat inca vreo 5 minute. Apoi am lasat-o putin la frigider sa-si revina dupa atata bataie..
                 Cu rabdare si fara emotii va iesi batoasa ca a mea :P


                 Pofta buna!


            No comments:

            Post a Comment